Loading...
دینک ٹربیون» Newsایڈیسی کے چلتے کرمچاری نہیں ڈال سکے ووٹ-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

ایڈیسی کے چلتے کرمچاری نہیں ڈال سکے ووٹ

Posted On May - 15 - 2019

روہتک میں منگلوار کو پورو مکھیہ منتری ایوں سونی پت لوک سبھا شیتر سے کانگریس امیدوار بھوپیندر سنگھ ہڈا اپنے آواس پر کانگریس کاریہ کرتاؤں اور سمرتھکوں کے ساتھ فرصت کے پلوں میں۔-منوج ڈھاکہ

چنڈیگڑھ, 14مئی(ٹرنیو)
پورو مکھیہ منتری ایوں سونی پت لوک سبھا شیتر سے کانگریس امیدوار بھوپیندر سنگھ ہڈا نے آروپ لگایا ہے که پردیش میں بڑی سنکھیا میں کرمچاریوں کو متادھکار سے ونچت رکھا گیا۔ چناؤ ڈیوٹی میں کاریرت کرمچاریوں کو رٹرننگ ادھیکاریوں دوارہ ایڈیسی(الیکشن ڈیوٹی سرٹیفیکٹ)ہی جاری نہیں کئے گئے۔ منگلوار کو چنڈیگڑھ سے جاری بیان میں پورو سی ایم نے یہ آروپ لگائے۔
انہوں نے کہا,روہتک میں بڑی سنکھیا میں کرمچاریوں نے ان سے ملاقات کر اس بارے میں بتایا۔ انہوں نے کہا که چناؤ ڈیوٹی میں لگے کرمچاریوں دوارہ پہلے ہی ایڈیسی کے لئے چناؤ آیوگ کو آن لائن آویدن کر دیئے تھے لیکن کچھ کرمچاریوں کو ہی سرٹیفیکٹ جاری کئے گئے۔ باقی کے سرٹیفیکٹ ہی رٹرننگ ادھیکاریوں دوارہ نہیں دیئے گئے۔ انہوں نے کہا که اسی وجہ سے ادھکانش کرمچاری اپنے ووٹ کا استعمال ہی نہیں کر سکے۔ ہڈا نے آروپ لگایا که سرکار نے جان بوجھ کر کرمچاریوں کے سرٹیفیکٹ جاری کرنے سے رکوائے تاکہ وہ ووٹ نہ ڈال سکیں۔ انہوں نے کہا,سرکار کو اس بات کا آشنکا پہلے سے ہی تھی که پردیش کے ادھکانش کرمچاری بھاجپا کے خلاف ووٹ ڈالیں گے۔ اسلئے یہ سازش رچی گئی۔


Comments Off onایڈیسی کے چلتے کرمچاری نہیں ڈال سکے ووٹ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation