Loading...
دینک ٹربیون» Newsکنینا کی پیکس برانچ میں ایپھڈی گھوٹالا-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

کنینا کی پیکس برانچ میں ایپھڈی گھوٹالا

Posted On May - 15 - 2019

کنینا, 14مئی(ایس)
سینٹرل کوآپریٹو بینک کنینا میں کاریرت کمپیوٹر آپریٹر اور برانچ منیجر کی ملی بھگت سے ہیڈ آفس میں کئے گئے کروڑوں کے گھوٹالے کا معاملہ ابھی سلجھا نہیں تھا که کنینا پیکس شاخہ میں اب کروڑوں کا ایپھڈی گھوٹالا سامنے آ گیا ہے۔ مانا جا رہا ہے که پیکس شاخہ کنینا کے تتکالین انچارج اشوک کمار کی اور سے جنتا کے کروڑوں روپے کا پھرجیواڑا کیا گیا ہے۔ اس بارے میں کنینا بینک پربندھک برہمپرکاش نے بیتی29اپریل کو بینک کے مہاپربندھک مہیندرگڑھ کاے پتر بھیج کر جانچ کی مانگ کی تھی۔ پتر کے آدھار پر بینک کے جی ایم نے اشوک کمار کو کارن بتاؤ نوٹس جاری کیا تھا,جبکہ اسسٹینٹ رجسٹرار چپی سادھے بیٹھے ہیں۔ معاملے کا پردہ فاش ہوتے ہی ادھیکاریوں نے لیپا پوتی کے پریاس شروع کر دیئے ہیں۔
اپمنڈل کے گاؤں رام باس نواسی چھوٹے لال بیتی26اپریل کو کنینا ستھت سینٹرل کوآپریٹو بینک شاخہ و پیکس میں آیا اور ایپھڈیار سنکھیا017934پرستت کر نوینیکرن کی مانگ کی۔ یہ ایپھڈی10لاکھ روپے مولیہ کی ہے۔ پہلے بھی2بار رنیو ہو چکی ہے۔ تیسری بار رنیو کروانے آیا تھا اس بارے میں جب پیکس کا ریکارڈ دیکھا گیا تو اس ایپھڈی کا کہیں کوئی الیکھ نہیں ملا۔ دوسری ایپھڈیار نمبر017937جو5لاکھ روپے کی تھی۔ اسکا بھی کوئی ریکارڈ نہیں ملا۔
پیکس شاخہ کرمیوں نے پورے ریکارڈ کو کھنگالا تو پایا که ایپھڈیار پیڈ ہی غائب ہے,سنبھاونا جتائی جا رہی ہے که اس پیڈ میں سیریئل نمبر34تک کروڑوں روپے کی ایپھڈی کی گئی ہیں,جسکی رقم بینک میں جمع نہ ہوکر پربندھک کی جیب میں گئی ہے۔

کیا کہتے ہیں ادھیکاری
اس بارے میں کنینا بینک پربندھک برہمپرکاش نے بتایا که رام باس گاؤں کا معاملہ انکے سنگیان میں آنے کے بعد انہیں ریکارڈ دیکھا جسمیں ایپھڈیار کا وورن نہیں ملنے پر انکی اور سے پتر کے مادھیم سے ہیڈ آفس کو سوچت کیا گیا تھا۔ اسکے بعد ہیڈ آفس کی اور سے جانچ کروائی جا رہی ہے۔
بینک کے چیئرمین کنور سنگھ نے بتایا که جی ایم چنڈیگڑھ میٹنگ میں ہیں۔ انکے آتے ہی اگلے سپتاہ سبھی بینک و پیکس پربندھکوں کی بیٹھک بلائی جائیگی۔ جسمیں دوشیوں کو بخشا نہیں جائیگا۔ انہوں نے بتایا که2-3کرمچاریوں نے نلمبن آدیش لکھے رکھے ہیں انکا دوش ثابت ہوتے ہی نلبنت کیا جائیگا۔
بینک کے جی ایم رامبیر سنگھ نے کہا که وہ چنڈیگڑھ بیٹھک میں ہیں۔ پیکس برانچ میں کسی پرکار کا گھوٹالا ہوا ہے تو شکایت آنے پر اسکی جانچ کرائی جائیگی اور دوشی پائے جانے والے کرمچاریوں کے خلاف کارروائی کی جائیگی۔

پہلے بینک میں ہوا تھا فراڈ
اسکے پہلے سینٹرل کوآپریٹو بینک کے جی ایم رامبیر سنگھ کی اور سے گٹھت جانچ ٹیم میں شامل پربھاکر وششٹھ جیئے,روہتاش سنگھ ایسئے و شکتپال لپک کی اور سے جانچ کر رپورٹ بھیجی تھی جسکے مطابق برانچ منیجر اشوک کمار,گجراج سنگھ جونیئر اکاؤنٹینٹ,کیلاش چند برانچ منیجر,لپک یدھویر سنگھ,لپک سنجے سنگھ,سینی.کلرک اوم پرکاش,شریکشن گپتا کی یوجر آئی ڈی سے ہیڈ آفس کے کھاتے سے قریب86لاکھ کی رقم نکالی گئی تھی۔ اس پورے پرکرن میں بینک پربندھک اشوک کمار و کمپیوٹر آپریٹر یوگیش کمار شامل تھے۔ جانچ میں57اینٹری کے ذریعے84,34,781روپے کا گھوٹالا پایا گیا۔


Comments Off onکنینا کی پیکس برانچ میں ایپھڈی گھوٹالا
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation