Loading...
دینک ٹربیون» Newsکشمیر میں ایک اور نابالغ کے ساتھ دشکرم-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

کشمیر میں ایک اور نابالغ کے ساتھ دشکرم

Posted On May - 15 - 2019

جموں, 14مئی(ہپر)

سرینگر میں منگلوار کو بچی سے بلاتکار کے ورودھ میں پردرشن کرتیں چھاترائیں۔–پریٹر

بانڈیپورا میں3ورشیہ بچی کے ساتھ دشکرم کا معاملہ ابھی ٹھنڈا بھی نہیں ہوا,وادی میں ایک اور نابالغ کے ساتھ دشکرم ہو گیا۔ پولیس نے اس گھٹنا کے سندربھ میں معاملہ درج کر چھان بین شروع کر دی ہے۔ ایس ایس پی گاندربل خلیل پوسوال نے بتایا که یہ گھٹنا غط رویوار کی ہے۔ پیڑتا کے پرجنوں کی شکایت پر ہم نے جانچ کی اور آروپ صحیح پائے جانے پر آروپی کو گرفتار کر لیا ہے۔ پیڑتا کا میڈکل کرایا گیا ہے۔ اسی بیچ اتری کشمیر کے بانڈیپورا میں3ورشیہ بچی کے ساتھ دشکرم کی گھٹنا کے خلاف گھاٹی میں ہنسک پردرشن تھمنے کا نام نہیں لے رہے ہیں۔ بڈگام کے چھترگام میں سیکڑوں کی سنکھیا میں لوگوں نے سڑک پر اتر کر دوشیوں کے خلاف کڑی کارروائی کی مانگ کی۔ یہی نہیں,پرشاسن پر دباوٴ بنانے کے لئے پردرشنکاریوں نے پلوامہ سرینگر راجمارگ پر آگجنی کر واہنوں کی آواجاہی بادھت کر دی۔
قریب دو گھنٹے تک چلے اس پردرشن کے کارن راجمارگ پر واہنوں کا لمبا جام لگ گیا۔ پردرشن کر رہے ستھانیہ لوگ مانگ کر رہے تھے که اس جگھنیہ اپرادھ میں شامل اپرادھیوں کو بخشا نہیں جانا چاہئیے۔ یہی نہیں,یدی اس جرم کو چھپانے میں اگر انکی کوئی مدد کر رہا ہے تو اسے بھی شکنجے میں لیا جائے۔ انہوں نے پھاسٹ ٹریک آدھار پر معاملے کی جانچ کروانے کی مانگ بھی دوہرائی۔

سرکشابلوں پر برسایے پتھر
سرکشاکرمیوں نے پردرشنکاریوں کو سڑک پر سے ہٹنے کے لئے کہا۔ لوگوں نے اسکا ورودھ کیا تو دونوں پکشوں میں جھڑپ شروع ہو گئی۔ پردرشنکاریوں نے سرکشابلوں پر پتھر برسانا شروع کر دیئے۔ پردرشنکاریوں کو کھدیڑنے کے لئے سرکشاکرمیوں نے بل پر یوگ کیا اور اس دوران آنسو گیس کے گولے بھی داغے۔ پردرشنکاریوں کے خلاف ستھانیہ پولیس اسٹیشن میں معاملہ بھی درج کیا ہے۔


Comments Off onکشمیر میں ایک اور نابالغ کے ساتھ دشکرم
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation