Loading...
دینک ٹربیون» Newsکولکاتہ میں شاہ کے روڈ شو کے دوران جھڑپیں,آگجنی-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

کولکاتہ میں شاہ کے روڈ شو کے دوران جھڑپیں,آگجنی

Posted On May - 15 - 2019

کولکاتہ, 14مئی(ایجینسی)
بھاجپا ادھیکش امت شاہ کے منگلوار کو یہاں روڈ شو کے دوران بھاجپا اور ترنمول کانگریس سمرتھکوں کے بیچ جھڑپیں ہوئیں۔ حالانکہ شاہ کو کسی طرح کی چوٹ نہیں آئی اور پولیس انہیں سرکشت ستھان پر لے گئی۔ ادھیکاریوں نے بتایا که ودیاساگر کالج کے بھیتر سے ٹیئیمسی کے کتھت سمرتھکوں نے شاہ کے قافلے پر پتھراو کیا۔ گسائے بھاجپا سمرتھکوں نے بھی اسی طرح پرتکریا دی اور کالج کے پرویشدوار کے باہر ٹیئیمسی پرتدوندویوں کے ساتھ مارپیٹ کرتے نظر آئے۔ باہر کھڑی کئی موٹرسائکلوں کو آگ کے حوالے کر دیا گیا۔ ایشور چندر ودیاساگر کی آوکش پرتما بھی جھڑپ کے دوران توڑ دی گئی۔
شاہ نے ایک ٹی وی چینل سے کہا, ‘ٹیئیمسی کے غنڈوں نے مجھ پر حملہ کرنے کی کوشش کی۔ ممتا بنرجی نے ہنسا بھڑ کانے کا پریاس کیا۔ پولیس موکدرشک بنی رہی۔’
وہیں,ممتا بنرجی نے اس پر پرتکریا دیتے ہوئے شاہ کو‘غنڈہ’بتایا۔ انہوں نے ایک ریلی میں کہا, ‘اگر آپ ودیاساگر تک ہاتھ لے جاتے ہیں تو میں آپ کو غنڈے کے علاوہ کیا کہونگی۔ مجھے آپکی وچار دھارا سے گھرنا ہے,مجھے آپکے طریقوں سے نفرت ہے۔’انہوں نے ودیاساگر کی پرتما توڑے جانے کے خلاف ورودھ ریلی کی گھوشنا بھی کی۔

چناؤ آیوگ پہنچی بھاجپا
نئی دہلی(ایجینسی) :کولکاتہ میں بھاجپا ادھیکش امت شاہ کے روڈ شو کے دوران ہنسا اور آگجنی کی گھٹنا کے بعد بھاجپا نے چناؤ آیوگ سے ممتا بنرجی کے چناؤ پرچار پر روک لگانے کی مانگ کی۔ کیندریہ منتری نرملا سیتارمن اور مختار عباس نقوی سہت پارٹی کا ایک پرتندھی منڈل چناؤ آیوگ پہنچا اور تتکال ہستشیپ کرنے کی مانگ کی۔ نقوی نے آروپ لگایا که ممتا بنرجی نے ترنمول کانگریس کاریہ کرتاؤں کو حملہ کرنے کے لئے اکسایا۔


Comments Off onکولکاتہ میں شاہ کے روڈ شو کے دوران جھڑپیں,آگجنی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation