Loading...
دینک ٹربیون» Newsچین کی چیتاونی سے ٹرمپ بےاثر,شیئر گرے-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

چین کی چیتاونی سے ٹرمپ بےاثر,شیئر گرے

Posted On May - 15 - 2019

بیجنگ میں منگلوار کو چینی راشٹرپتی شی جن پنگ سے ملاقات کرتے شری لنکائی راشٹرپتی میتریپالا۔–پریٹر

واشنگٹن, 14مئی(ایجینسی)
امریکہ کے راشٹرپتی ڈونالڈ ٹرمپ چین سے آیات ہونے والے اتپادوں پر بھاری شلک لگانے کے اپنے فیصلے پر قائم ہیں۔ ٹرمپ کے اس قدم کے جواب میں چین نے بھی جوابی شلک لگانے کی بات کہی ہے۔ دونوں دیش کے بیچ ویوپار مورچے پر گتیرودھ گہرانے کی آشنکا سے امریکی شیئر بازاروں میں بھاری گراوٹ آئی۔ ٹرمپ نے وہائٹ ہاؤس میں سنوادداتاؤں کو بتایا, ‘ویوپار مورچے پر کچھ جوابی کارروائی ہو سکتی ہے لیکن تلناتمک روپ سے یہ کافی نہیں ہو سکتا۔’راشٹرپتی نے پچھلے شکروار کو چین سے آنے والے قریب200عرب ڈالر کے اتپادوں پر آیات شلک کو10سے بڑھاکر25پرتیشت کر دیا تھا۔ انہوں نے یہ بھی کہا که شیش بچے300عرب ڈالر کے اتپادوں پر بھی اسی طرح کا شلک لگانے کی پرکریا شروع کی جا چکی ہے۔
‘سیپیئیسی کے ورودھیوں کی پاکستان میں دبائی جاتی ہے آواز’
امریکہ میں پوروورتی اوباما پرشاسن کی ایک ادھیکاری نے کہا که پاکستانی لوگ اور میڈیا‘چین پاکستان آرتھک گلیارے’ (سیپیئیسی)کے خلاف بولنے سے‘ڈرتے’ہیں کیونکہ اسکی آلوچنا کرنے والی آواجوں کو راشٹر ورودھی بتاکر دبایا جا رہا ہے۔ پاکستان کے بلوچستان میں گوادر بندرگاہ کو چین کے شنجیانگ پرانت سے جوڑ نے والی60عرب امریکی ڈالر کی لاگت والی سیپیئیسی, ‘بیلٹ اینڈ روڈ انشئیٹو'(بیارآئی)کی اہم پریوجنا ہے۔ چین کے راشٹرپتی شی جن پنگ نے2013میں ستا میں آنے کے بعد بیارآئی کی شروعات کی تھی۔‘جانس ہاپکنس یونیورسٹی سکول’کی شمیلا چودھری نے کانگریس میں امریکی سانسدوں سے کہا که بیحد ستھانیہ سطر پر جو لوگ سیپیئیسی کی آلوچنا کرتے ہیں,انہیں اکثر آتنکوادی قرار دے دیا جاتا ہے۔

شی اور پتن سے جون میں ملیں گے امریکی راشٹرپتی
امریکی راشٹرپتی نے کہا ہے که وہ جاپان میں اگلے مہینے ہونے والے جی 20شکھر سمیلن کے عطر اپنے چینی سمککش شی جن پنگ اور روس کے راشٹرپتی ولادمیر پتن سے ملاقات کرینگے۔ ساتھ ہی وہ بھارت کے نئے پی ایم سے بھی ملیں گے۔23مئی کو لوک سبھا چناؤ پرنام گھوشت ہونے کے بعد یہ بھارت کے پردھان منتری اور ٹرمپ کے بیچ ملاقات کا پہلا موقع ہوگا۔ حالانکہ ٹرمپ نے اپنے اوول کاریالیہ میں میڈیا کے ساتھ بات چیت کے دوران جی 20سمیلن کے عطر شی اور پتن کے علاوہ کسی اور نیتا سے ملاقات کا ذکر نہیں کیا۔

اس بیچ,ٹرمپ نے امریکہ کے ودیش منتری مائک پومپیو کی پتن سے ملاقات کی پورو سندھیا پر سوموار کو کہا که امریکہ اور روس کے بیچ اچھے سمبندھ ہونا اچت ہے۔ ٹرمپ نے حال میں پتن سے فون پر لمبی چوڑی بات چیت کی تھی۔

 


Comments Off onچین کی چیتاونی سے ٹرمپ بےاثر,شیئر گرے
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation