Loading...
دینک ٹربیون» Newsتیجس کے لئے کرنا پڑےگا اور انتظار-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

تیجس کے لئے کرنا پڑےگا اور انتظار

Posted On May - 15 - 2019

نگر سنوادداتا
چنڈیگڑھ/پنچکولہ, 14مئی
بھارت سرکار کے میک انڈیا پروجیکٹ کے انترگت دیش میں بھارتیہ ریلوے میں آئے تکنیکی بدلاؤ سے نہ صرف ریل یاتریوں میں بلکہ ریلوے سے جڑے ہر مدھیم ایوں لگھو ادیوگوں میں ایک نیا وشواس پیدا ہوا ہے۔ منگلوار کو چنڈیگڑھ مے اتر ریلوے کے جی ایم ٹی پی سنگھ نے یہ جانکاری سیائیائی اتری شیتر مکھیالیہ میں وینڈر ڈیولپمینٹ میٹ کے اد‌گھاٹن سماروہ کے آیوجن پر دی۔ بھارتیہ ادیوگ پرسنگھ اور اتر ریلوے دواراریل کوچ فیکٹری کپورتھلہ اور ڈیزل آدھنکیکرن ورکشاپ پٹیالہ کے سہیوگ سے کاریہ کرم آیوجت کیا گیا۔ سماروہ سے پورو ٹی پی سنگھ نے چنڈیگڑھ ریلوے اسٹیشن کا اوچک نریکشن کیا۔ چنڈیگڑھ سے دہلی کے بیچ ریل یاتریوں کو تیجس کی شکل میں ہائی سپیڈ دینے کا انتظار اور لمبا ہوتا جا رہا ہے۔ جی ایم سنگھ نے بتایا که بلیٹ ٹرین اس سمیہ صرف ممبیٔ سے احمدآباد میں چل رہی ہے۔ وندے بھارت ٹرین نارتھ انڈیا میں دہلی سے وارانسی کے بیچ چل رہی ہے۔ اسکا ایک ریک جلد آ رہا ہے۔ جہاں تک چنڈیگڑھ میں تیجس کا سوال ہے فی الحال شیڈ‌یول نہیں دے سکتے ہیں۔ غورطلب یہ ہے که تیجس ٹرین کا شہرواسی پچھلے ڈیڈھ سال سے انتظار کر رہے ہیں۔ وینڈر ڈیولپمینٹ میٹ میں سنگھ نے کہا که بھارتیہ ریلوے آج یاتریوں کو وشوستری سودھائیں پردان کرنے میں ریلوے ادیوگ پر نربھر ہے۔ ٹی پی سنگھ نے کہا که ڈجٹلیکرن بھارتیہ ریلوے کی خرید پرنالی کا نیا چہرہ ہے۔ انہوں نے کہا که جیئیسٹی سے ریلوے وینڈروں کو کافی مدد ملی ہے۔ وینڈر میں نیا وشواس پیدا کیا ہے۔
وسٹاڈوم10نئے کوچ
کالکا شملہ روٹ پر وسٹاڈوم کوچ کو پاپلر بنانے کے لئے ریلوے نے حال ہی میں ہاپ آن ہاپ آف سروس بھی شروع کی ہے۔ یعنی اس روٹ پر ملنے والے کسی بھی اسٹیشن پر پیسینجرس اتر کر کچھ وقت بتا سکتے ہیں۔ ریلوے کی طرف سے اسکی لوکپریتا کو دیکھتے ہوئے دس نئے ریک بنوا رہا ہے۔
ریلوے اسٹیشن پر کیا اوچک نریکشن
چنڈیگڑھ/پنچکولہ(نس) :چنڈیگڑھ ریلوے اسٹیشن پر پھیلی گندگی اور اسٹیشن کے پرسروں میں صفائی ویوستھا میں لاپرواہی کی جانچ کے لئے آج اتر ریلوے کے مہاپربندھک(جی ایم)ٹی پی سنگھ نے اسٹیشن کا اوچک نریکشن کیا۔ ٹی پی سنگھ وینڈر ڈیویلپمیینٹ میٹ کے لئے آج چنڈیگڑھ آئے تھے۔ میٹ سے پہلے ٹیم کے ساتھ اسٹیشن پر گئے۔ انکے ساتھ ڈیارئیم ڈی سی شرما,پیئیڈی/آر ایس(سی)ریلوے بورڈ,اےکے پانڈے و انیہ ادھیکاری بھی موجود تھے۔ سینیئر ڈونل اوپریشن منیجر(ڈیؤئیم)کے مطابق جی ایم نے نریکشن کے دوران اسٹیشن پر صفائی ویوستھا کو جلد درست کرنے کے آدیش دیئے ہیں۔ انہوں نے اسٹیشن پر ٹایلیٹ,واش روم کا جایجا لیا۔ انہوں نے صفائی کرمچاریوں و ادھیکاریوں کو اسٹیشن پر نیلے و ہرے ڈبوں کا استعمال گیلے و سوکھے کچرے کو الگ الگ کر کرنے کے لئے کہا۔ انہوں نے اسٹیشن پر ڈسٹبین رکھنے پر خاص دھیان دینے کے آدیش دیئے۔


Comments Off onتیجس کے لئے کرنا پڑےگا اور انتظار
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation