Loading...
دینک ٹربیون» Newsتھرڈپھرنٹ کانگریس کو ڈرائیونگ سیٹ دینے کاے تیار نہیں:ٹیارئیس-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

تھرڈپھرنٹ کانگریس کو ڈرائیونگ سیٹ دینے کاے تیار نہیں:ٹیارئیس

Posted On May - 15 - 2019

حیدرآباد, 14مئی(ایجینسی)
تیلنگانہ راشٹر سمتی(ٹیارئیس)نے کہا ہے که شیتریہ دلوں کا سنگھیہ مورچہ(تھرڈپھرنٹ)کیندر میں سرکار بنانے کے لئے تب تک کانگریس کا سمرتھن لینے کو تیار ہے,جب تک وہ‘ڈرائیور سیٹ’نہیں مانگتی۔ ٹیارئیس کے مکھیہ ایوں تیلنگانہ کے مکھیہ منتری کے.چندرشیکھر راؤ(کیسیار)پچھلے سال سے ہی غیر بھاجپا اور غیر کانگریس سنگھیہ مورچے کے وچار کو آگے بڑھا رہے ہیں۔ اب لوک سبھا چناؤ کا پرنام آنے سے پہلے ٹیارئیس کے پروکتا عابد رسول خان کے اس بیان کو کافی مہتوپورن مانا جا رہا ہے که انکی پارٹی راہل گاندھی کے نیترتو والے سنگٹھن کے ساتھ کام کرنے کو تیار ہے۔ خان نے منگلوار کو کہا, ‘کیسیار اس بات پر درڑھ ہیں که ڈرائیور سیٹ پر سنگھیہ مورچہ ہونا چاہئیے اور اسی کو سرکار چلانی چاہئیے۔’انہوں نے کہا که سرکار بنانے کے لئے سنکھیا کم ہونے کی ستھتی میں کانگریس سے باہر سے سمرتھن لینے کا وکلپ تلاشا جائیگا۔ ہم اس بات پر درڑھ ہیں که ڈرائیور سیٹ پر شیتریہ دل ہونے چاہئیے۔
انہوں نے کہا, ‘ہم ان سے(کانگریس)بات کرنے اور یہ دیکھنے کو تیار ہیں که وہ ہمیں سرکار بنانے کے لئے سمرتھن دیتے ہیں یا نہیں۔ یدی وہ ایسا کرتے ہیں تو شیتریہ دل تب تک اسکے خلاف نہیں ہیں,جب تک که وہ(کانگریس)ڈرائیور سیٹ نہیں مانگتے۔’خان نے یہ بھی کہا که سنگھیہ مورچہ کسی بھی طرح بھاجپا سے نہیں جڑیگا۔


Comments Off onتھرڈپھرنٹ کانگریس کو ڈرائیونگ سیٹ دینے کاے تیار نہیں:ٹیارئیس
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation