Loading...
دینک ٹربیون» Newsنوٹبندی نے چھینا50لاکھ لوگوں کا روزگار-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

نوٹبندی نے چھینا50لاکھ لوگوں کا روزگار

Posted On May - 15 - 2019

پٹھانکوٹ میں منگلوار کو کانگریس پرتیاشی سنیل جاکھڑ سمرتھن میں روڈ شو کے دوران کانگریس مہاسچو پرینکا گاندھی جنتا کا ابھوادن سویکار کرتے ہوئے۔-ملکیت سنگھ

سریندر مہاجن/پون جندل
پٹھانکوٹ/بٹھنڈہ, 14مئی
گرداسپر لوک سبھا حلقے سے کانگریس امیدوار اور پنجاب کانگریس ادھیکش سنیل جاکھڑ کے پکش میں پٹھانکوٹ میں روڈ شو کرنے پہنچی کانگریس مہاسچو پرینکا گاندھی نے پی ایم مودی پر بڑے سیاسی وار کئے۔ شہید بھگت سنگھ چوک سے شروع ہوئے روڈ کے انت تک لوگوں کا بھاری سمرتھن ملا۔ پرینکا کے ساتھ سی ایم کیپٹن امریندر سنگھ,نوجوت سنگھ سدھو,پنجاب پر بھاری آشا کماری و ستھانیہ ودھایک امت وج بھی تھے۔ پہلی بار پٹھانکوٹ پہنچی پرینکا کی ایک جھلک پانے کے لئے پورا شہر ڈھانگو روڈ پر امڑ پڑا۔ روڈ شو کے انت میں پرینکا نے لوگوں کو سمبودھت کرتے پوچھا که آپ بتاؤ آپ کو نیتا چاہئیے یا ابھینیتا؟ اسکے بعد پرینکا نے سنی دیول کا نام لئے بنا کہا که ابھینیتا کام نہیں کر سکتا پر نیتا کو کام کرنا آتا ہے۔ وہیں پی ایم مودی پر کٹاکش کرتے انہوں نے کہا که جنتا تے کریگی که23مئیکو دیش کی گدی پر شہیدوں کے نام پر راجنیتی کرنے والے کو بٹھانا ہے یا شہید(راجیو گاندھی)کے بیٹے(راہل گاندھی)کو۔ پرینکا نے کہا که جیئیسٹی اور نوٹبندھی کے نام پر دیش کے ویوپار کی کمر توڑنے والے مودی خود کو جنتا اور ویوپاریوں کا حمایتی بتاتے ہیں پر اصل میں وہ جن ورودھی ہیں۔
پرینکا نے کہا که مودی سمیت پوری بھاجپا نے راہل گاندھی کے خلاف کیا کیا نہیں کیا,کیا کیا نہیں کہا لیکن راہل نے سنسد میں مودی کو گلے لگاکر بھاجپا کی گھرنا کا جواب پریم سے دیا۔ پرینکا گاندھی نے کہا که مودی ابھینیتا اچھے ہیں, 5سال انہوں نے کیول ایکٹنگ کی۔ مودی اور گرداسپر سے بھاجپا پرتیاشی(سنی دیول)کو آسکر ایوارڈ ملنا چاہئیے۔ انہوں نے کہا که کانگریس سے70سال کا حساب مانگنے والے بھول گئے که دیش میں اب تک کا پورا وکاس کانگریس نے ہی کیا ہے۔
اس سے پہلے بٹھنڈہ کے تھرمل پلانٹ کالونی ستھت کھیل سٹیڈیم میں بٹھنڈہ لوک سبھا سیٹ سے کانگریس پرتیاشی امریندر سنگھ راجا وڑنگ کے سمرتھن میں آیوجت جنسبھا میں کہا که مودی سرکار دوارہ کی گئی نوٹبندی نے50لاکھ لوگوں کا روزگار چھین لیا۔ انہوں نے جنتا سے کہا که وہ ووٹ مانگنے آنے والے نیتاؤں سے پوچھے که وہ کیا کرنے جا رہے ہیں۔ آپ کا فرج کیا ہے۔ یہ سب جاننا اور پوچھنا جنتا کا ادھیکار ہے۔
انہوں نے کہا که کیندر میں کانگریس سرکار بننے پر مہلاؤں کو33پرتیشت آرکشن دیا جائیگا,سرکاری سکولوں میں12ویں تک مفت شکشا ملے گی,سرکاری اسپتالوں میں علاج,جانچ و چکتسا مفت دی جائیگی۔ کسانوں و مہلاؤں کے لئے الگ بجٹ بنےگا۔
بیئدبی کی گھٹناؤں کا الیکھ کرتے ہوئے پرینکا گاندھی نے کہا که پنجاب کی دھرتی گروؤں کی دھرتی ہے۔ اگر پنجاب کو شری گرو گرنتھ صاحب سے جدا کیا گیا تو پنجاب کی آتما چلی جائیگی۔ اس سے پہلے جنسبھا میں مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ نے لوگوں سے کہا که کہا که وہ وہ پرنیکا گاندھی کے سندیش کو لیکر جائیں اور راجا وڑنگ کو کیندر میں بھیجیں۔
اس اوسر پر مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ,وجے اندر سنگلا,رانا سوڈھی,نوجوت سنگھ سدھو,پنجاب کانگریس پر بھاری آشا کماری,منپریت سنگھ بادل,گرپریت سنگھ کانگڑ,لال سنگھ,راجستھان کے منتری ہریش چودھری,رنئندر سنگھ,جلا کانگریس کمیٹی بٹھنڈہ شہری کے ادھیکش ارن ودھاون,دیہاتی بٹھنڈہ شیتر کے ادھیکش کھشواج جٹانا سہت کئی نیتا اپستھت تھے۔
بیئدبی کی گھٹناؤں کا الیکھ کرتے ہوئے پرینکا گاندھی نے کہا که پنجاب کی دھرتی گروؤں کی دھرتی ہے۔ اگر پنجاب کو شری گرو گرنتھ صاحب سے جدا کیا گیا تو پنجاب کی آتما چلی جائیگی۔ اس سے پہلے جنسبھا میں مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ نے لوگوں سے کہا که کہا که وہ وہ پرنیکا گاندھی کے سندیش کو لیکر جائیں اور راجا وڑنگ کو کیندر میں بھیجیں۔
دنگا پیڈتوں نے کیا روش پردرشن
پٹھانکوٹ کے ڈھانگو روڈ ستھت ماڈل ٹاؤن گردوارہ صاحب کے نکٹ آج شام پرینکا گاندھی کے روڈ شو کے دوران1984کے دنگا پیڈت پریواروں تتھا انکے رشتیداروں نے راہل گاندھی کے راجنیتک صلاحکار سیم پترودا کے بیان کے ورودھ میں روش پردرشن کیا۔ اس اوسر پر سکھ پرردشنکاریوں نے ہاتھوں میں سیم پترودا کے بیان والے پوسٹر بھی پکڑے ہوئے تھے۔ جیسے ہی پرنیکا گاندھی کا روڈ شو یہاں پہنچا تو پیڈت پریواروں نے پولیس کو چکمہ دیکر گاڑیوں پر سوار پرنیکا گاندھی,کانگریس پرتیاشی سنیل جاکھڑ,مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ,آشا کماری,نوجوت سنگھ سدھو کو دکھائے تتھا زور زور سے نعرےبازی کی۔ یہ پیڈت پریوار دینانگر,گرداسپر تتھا پٹھانکوٹ سے تھے۔
روڈ شو کے چلتے ٹرینیں ہوئی بادھت
پٹھانکوٹ میں پرینکا گاندھی کے روڈ شو کے چلتے ٹرینوں کو پٹھانکوٹ ریلوے اسٹیشن سے کچھ کلومیٹر دور2گھنٹے تک روکے رکھا گیا۔ ریلوے ادھیکاریوں کے انوسار نیروگیج ریلوے ٹریک پر جوگیندرنگر سے پٹھانکوٹ آنے والی ٹرین نہ. 52472کو پٹھانکوٹ کے ساتھ لگتے ڈلہوجی روڈ ریلوے اسٹیشن پر5بجکر33منٹ پر روکا گیا۔ یہ ٹرین7بجکر28منٹ پر پٹھانکوٹ ریلوے اسٹیشن پر پنہچی۔ اسی طرح پٹھانکوٹ ریلوے اسٹیشن سے جوالا مکھی روڈ کی اور5بجکر25منٹ پر جانے والی ٹرین نمبر52461کو بھی پٹھانکوٹ ریلوے اسٹیشن پر لگ بھگ اتنے ہی سمیہ تک روکا رکھا گیا۔ اس بارے میں پٹھانکوٹ ریلوے اسٹیشن پر ڈیوٹی اسٹیشن ماسٹر نیلم کماری نے کچھ بھی بولنا اچت نہیں سمجھا جبکہ فیروزپور ڈویزن کے سینیئر ڈی.او.ایم نے کہا که اسکی سوچنا انہیں مل چکی ہے۔ انہوں نے کہا که اکت ٹرینوں کو ریلوے کی اور سے نہیں روکا گیا۔ انہوں نے کہا که اسکے لئے لوکل پرشاسن جمیوار ہے تتھا ریلوے یاتایات میں ڈالی بادھا کے چلتے جلد ہی کارروائی کی جائیگی۔
گرداسپر میں لگایینگے انڈسٹری
گرداسپر(نس) :پنجاب پردیش کانگریس کمیٹی کے پردھان اور گرداسپر لوک سبھا سیٹ سے پارٹی امیدوار سنیل جاکھڑ نے کہا ہے که اگلے5سال میں حلقے میں ادیوگک وکاس کروا کر علاقے میں25000نوکریوں کے موقعے پیدا کیے جا ئینگے۔ پچھلے16مہینوں کے کاریہ کال کے دوران انہوں نے پیپسی کی فیکٹری لگواکر5000نوکریوں کا پربندھ کیا ہے۔ جاکھڑ نے کہا که کانگریس پارٹی نے اپنے چناؤ گھوشناپتر میں اعلان کیا ہے که نیا ادھم شروع کرنے والے نوجوان کو نیا کام شروع کرنے کے سمیہ کوئی انومتی نہیں لینی پڑیگی۔ انہوں نے کہا که دیش میں کانگریس سرکار کی طرف سے آنترک ادیوگ کو وکست کیا جائیگا جس سے ہمارے نوجوانوں کو روزگار کے موقعے مل سکیں گے۔ جاکھڑ نے اپنا اگلے پانچ سال کا ایجنڈا لوگوں کے ساتھ سانجھا کرتے ہوئے کہا که دھاریوال کی مل کو پھر شروع کروایا جائیگا اور کلانور میں بھی1000ایکڑ زمین پر انڈسٹری لگوائی جائیگی۔ اسکے علاوہ بٹالہ کے ادیوگ کو پنرجیوت کرنے کے لئے بھی ان کی طرف سے پریاس کیے جا ئینگے۔ اس موقعے پر جاکھڑ نے کہا که مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ کے نیترتو والی پنجاب سرکار کی طرف سے شری گرو نانک دیو جی کا550واں پرکاش پرو منانے کے لئے بڈے پریاس کیے گئے ہیں۔ سینیئر نیتا اشونی سیکھڑی نے اپنے سمبودھن میں کہا که پنجاب سرکار نے پچھلے2سال کے دوران پردیش کے کسانوں کا جہاں2لاکھ تک کا قرض معاف کیا ہے وہیں کیندر میں کانگریس کی سرکار بننے پر غریب پریواروں کو ہر مہینے6000رپئے کی مدد دی جائیگی۔


Comments Off onنوٹبندی نے چھینا50لاکھ لوگوں کا روزگار
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation