Loading...
دینک ٹربیون» Newsپی یو کے جواب سے چناؤ آیوگ سنتشٹ نہیں-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

پی یو کے جواب سے چناؤ آیوگ سنتشٹ نہیں

Posted On May - 15 - 2019

چنڈیگڑھ, 14مئی(ٹرنیو)
پنجاب وشوودیالیہ دوارہ گولڈن جبلی حال کو راشٹریہ سویں سیوک سنگھ کے ورکروں کے اپنے آیوجن کے لئے دینے پر چناؤ آیوگ کو بھیجے جواب سے آیوگ سنتشٹ نہیں ہے۔ چناؤ آیوگ نے اسی کے ساتھ پی یو پرشاسن کو چیتایا که بھوشیہ میں جب بھی ایسے کسی سیمنار یا کانپھرینس کے لئے حال دیں تو چناؤ کے سمیہ آچار سنہتا کا النگھن نہ ہو اور اسکی اچت سمیہ پر آیوگ کو سوچنا دی جائے۔
اسی کے ساتھ آیوگ نے اسکا سارا خرچ سانسد کرن خیر کے چناؤ خرچ میں جوڑ نے کے نردیش دئیے ہیں۔ کانگریس پارٹی نے اسکے خلاف کل آیوگ کو شکایت کی تھی,جسکے جواب میں آج چناؤ آیوگ نے یہ نوٹس جاری کیا۔
پارٹی نے شکایت میں کہا تھا که8مئی کو ستادھاری پارٹی نے بھاجپا پرتیاشی کرن خیر اور مودی سرکار کے سمرتھن میں ایک شکشن سنستھان کے بھیتر چناؤ آیوگ کو بنا بتائے یا اس سے پر میشن لئے بنا ہی چناؤ پرچار کیا۔ پی یو نے بھی جواب میں آشواسن دیا که وہ بھوشیہ میں کسی سنگٹھن کو حال دیتے سمیہ سنشچت کرینگے که آچار سنہتا کا النگھن نہ ہو۔


Comments Off onپی یو کے جواب سے چناؤ آیوگ سنتشٹ نہیں
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation