Loading...
دینک ٹربیون» Newsپردیش میں بہتر کاریہ کر رہی ڈبل انجن کی سرکار:شیام جا جو-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

پردیش میں بہتر کاریہ کر رہی ڈبل انجن کی سرکار:شیام جا جو

Posted On May - 15 - 2019

شملہ, 14مئی(نس)
بھاجپا کے راشٹریہ اپادھیکش شیام جا جو نے کہا ہے که کیندر و پردیش کی ڈبل انجن سرکار ہماچل میں بہترین کام کا رہی ہے اور19مئی کو ہونے جا رہے انتم چرن کے چناؤ میں بھاجپا پردیش کی سبھی چاروں سیٹوں پر وجے درج کریگی جس سے پارٹی کیندر میں پورن بہہ مت سے سرکار میں لوٹیگی۔ شیام جا جو آج شملہ میں ایک پترکار وارتا کو سمبودھت کر رہے تھے۔
شیام جا جو نے دعویٰ کیا که کیندر کی مودی سرکار نے بیتے پانچ سالوں کے دوران ہماچل کو وبھن یوجناؤں کے لئے12ہزار کروڑ رپئے دیئے ہیں جس سے پردیش میں وکاس کی گتی تیور ہوئی ہے۔ انہوں نے پردیش کی جیرام ٹھاکر سرکار کی بھی تعریف کی اور کہا که راجیہ کے لوگوں کو پاردرشی اور بھرشٹاچار مکت سرکار ملی ہے۔
شیام جا جو نے ایک سوال کے جواب میں کہا که بھاجپا اتر پوروی راجیوں میں اس بار پہلے سے ادھک سیٹیں جیتنے جا رہی ہے۔ بھاجپا نیتا نے بتایا که کیندریہ کپڑا منتری سمرتی ایرانی کل پالمپر میں چناوی جنسبھا کو سمبودھت کرینگی جبکہ کیندریہ گرہ منتری راجناتھ سنگھ16مئی کو پردیش کے چناوی دورے پر آ رہے ہیں۔


Comments Off onپردیش میں بہتر کاریہ کر رہی ڈبل انجن کی سرکار:شیام جا جو
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation