Loading...
دینک ٹربیون» Newsفیملی نہیں,انڈیا پھرسٹ-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

فیملی نہیں,انڈیا پھرسٹ

Posted On May - 15 - 2019

رنجو ایری ڈڈوال/ٹرنیو
چنڈیگڑھ, 14مئی

چنڈیگڑھ میں منگلوار کو وجے سنکلپ ریلی کے دوران پردھان منتری نریندر مودی کے ساتھ پارٹی پرتیاشی کرن خیر لوگوں کا ابھوادن کرتے ہوئے۔ اس موقعے پر پارٹی کے انیہ نیتا بھی موجود رہے۔-روی کمار

پردھان منتری نریندر مودی نے کہا که بھاجپا نے اپنے کاریہ کال کے دوران دیشواسیوں کی سوچ کو بدلنے کا کام کیا ہے۔ اسکے چلتے اب پورا دیش پھر سے جہاں ایک مضبوط سرکار چاہتا ہے و لوگ اب‘فیملی پھرسٹ’کی بجائے‘انڈیا پھرسٹ’کو اپنا رہے ہیں۔ یہاں سیکٹر 34کے میدان میں منگلوار کو بھاجپا و اکالی دل گٹھ بندھن کی سنیکت پرتیاشی کرن خیر کے سمرتھن میں وجے سنکلپ جنسبھا میں پی ایم نے کہا که پردھان منتری بننے کے بعد سے انکی دیشہت کی ہر یوجنا کا کانگریس و انکے مہاملاوٹی گٹھ بندھن نے مذاق بنایا ہے۔ سوچھ بھارت مشن,بیٹی بچاؤ بیٹی پڑھاؤ,میک ان انڈیا,لوگوں کو بینکنگ ویوستھا سے جوڑ نے کی یوجنا آدی سبھی وپکش کے لئے مذاق کا وشیہ تھیں۔
انہوں نے کہا که دیش میں ورش2009میں تتھا2014میں انڈین پریمیئر لیگ(آئی پی ای)کے میچ اسلئے نہیں ہونے دیئے گئے کیونکہ تب کی کمزور کیندر سرکار لوک سبھا چناووں کے ساتھ کرکٹ میچوں کے لئے سرکشا پردان نہیں کر پائی تھی۔ انہوں نے کہا که اس بار لوک سبھا چناووں کے دوران آئی پی ای بھی ہوا۔
انہوں نے کہا که غط پانچ ورشوں میں سرکاری یوجناؤں کو ملی سپھلتا اب کانگریس کے نامدار و انکے مہاملاوٹی گٹھ بندھن سے برداشت نہیں ہو رہی ات اب وہ انہیں گالیاں دینے پر اتارو ہیں۔ انکا کہنا تھا که تمام ورودھوں کے باوجود وہ ڈٹے رہے و آج بھارت کا لوہا دنیا مانتی ہے۔
مودی نے کہا که بھاجپا سرکار نے دیش میں چنڈیگڑھ کو سب سے پہلے ڈایریکٹ بینیپھٹ ٹرانسفر(ڈیبیٹی)یوجنا دیکر ہزاروں لوگوں کو لابھ پہنچایا لیکن کانگریس کے لئے ہمیشہ سے ڈیبیٹی کا مطلب ڈایریکٹ بچولیا ٹرانسفر رہا ہے۔ پردھان منتری نے کہا که بچولیوں کی دوکانیں بند ہونے سے نامدار و اسکے گینگ کو دقت ہو رہی ہے۔ اسکے چلتے وہ چوکیدار کے خلاف غلط پرچار کر رہے ہیں۔
مودی نے کہا که جنہوں نے دشکوں تک پاکستان کی دھمکیوں سے ڈرکر دیش کو چلایا ہے انکے پاس آج راشٹریہ سرکشا پر بولنے کے لئے کچھ نہیں ہے۔ انہوں نے کہا که کانگریس و مہاملاوٹی گٹھ بندھن کا ایک سوتریہ ایجنڈا دیش کو گھوٹالوں سے برباد کرنے کا
رہا ہے۔
پردھان منتری نے ایک بار پھر سے راہل گاندھی کے صلاحکار سیم پترودا دوارہ1984کے دنگوں پر دیئے گئے بیان کی آلوچنا کرتے ہوئے کہا که دیش میں کوئی بھی گھوٹالا ہو یا دنگا,کانگریس کی ہمیشہ یہی نیتی رہی ہے که ہوا تو ہوا…۔ مودی نے کہا که لوگوں کو یہ بھی یاد ہے که کس پرکار پورو ریل منتری کے پریوار کے سدسیوں کا نام بھرتی گھوٹالے میں آیا۔
نریندر مودی کا سواگت کرتے ہوئے بھاجپا کے پردیش ادھیکش سنجے ٹنڈن نے کہا که یہ چناؤ مودی بنام دیش کے سبھی راجنیتک دلوں کا ہو گیا ہے۔


Comments Off onفیملی نہیں,انڈیا پھرسٹ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation