Loading...
دینک ٹربیون» Newsمودی کی نییا ڈوب رہی ہے,سنگھ نے بھی ساتھ چھوڑا:مایاوتی-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

مودی کی نییا ڈوب رہی ہے,سنگھ نے بھی ساتھ چھوڑا:مایاوتی

Posted On May - 15 - 2019

لکھنؤ/بلیہ, 14مئی(ایجینسی)
بہوجن سماج پارٹی سپریمو مایاوتی نے منگلوار کو ایک بار پھر پردھان منتری نریندر مودی پر ٹویٹ کے ذریعے زوردار حملہ کرتے ہوئے کہا که انکی نییا ڈوب رہی ہے اور آر ایس ایس نے بھی انکا ساتھ چھوڑ دیا ہے۔ وہیں بلیہ میں سپہ بسپا گٹھ بندھن کی ایک ریلی کو سمبودھت کرتے ہوئے کہا که23مئی سے بھاجپا,پردھان منتری نریندر مودی اور بھاجپا ادھیکش امت شاہ کے برے دن شروع ہو جا ئینگے۔ مایاوتی نے ٹویٹ کیا, ‘پی ایم نریندر مودی کی سرکار کی نییا ڈوب رہی ہے,اور اسکا جیتا جاگتا پرمان یہ ہے که آر ایس ایس نے بھی انکا ساتھ چھوڑ دیا ہے…شری مودی کے پسینے چھوٹ رہے ہیں۔’انہوں نے دوسرے ٹویٹ میں کہا, ‘جنتا کو برگلانے کے لئے دیش نے اب تک کئی نیتاؤں کو سیوک,پردھان سیوک,چایوالا و چوکیدار آدی کے روپ میں دیکھا ہے۔ اب دیش کو سنودھان کی صحیح کلیان کاری منشا کے ساتھ چلانے والا شدھ پی ایم چاہئیے۔ جنتا نے ایسے بہروپیوں سے بہت دھوکا کھا لیا ہے اور اب آگے دھوکا کھانے والی نہیں ہے۔’انہوں نے تیسرا ٹویٹ کیا, ‘روڈ شو و جگہ جگہ پوجا پاٹھ ایک نیا چناوی فیشن بن گیا ہے جس پر بھاری خرچ کیا جاتا ہے۔ آیوگ دوارہ اس خرچے کو پرتیاشی کے خرچ میں شامل کرنا چاہئیے اور یدی کسی پارٹی دوارہ امیدوار کے سمرتھن میں روڈ شو آدی کیا جاتا ہے تو اسے بھی پارٹی کے خرچے میں شامل کیا جانا چاہئیے۔’
وہیں بلیہ میں مہاگٹھبندھن کی سنیکت ریلی میں انہوں نے کہا که23مئی سے بھاجپا,پردھان منتری نریندر مودی و بھاجپا ادھیکش امت شاہ کے برے دن شروع ہو جائیں گے تتھا مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ کے مٹھ میں جانے کی تیاری شروع ہو جائیگی۔ بھاجپا کے پر جے ابھی سے ڈھیلے پڑ گئے ہیں۔ بھاجپا نچلے سطر پر اتر گئی ہے۔ سپہ و بسپا گٹھ بندھن کو کمزور کرنے و ٹوٹنے کو لیکر بھرم پھیلانے کی کوشش میں وپھل ہونے کے بعد بھاجپا دکھی ہے۔


Comments Off onمودی کی نییا ڈوب رہی ہے,سنگھ نے بھی ساتھ چھوڑا:مایاوتی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation