Loading...
دینک ٹربیون» Newsسائکل سے پہنچے کاٹھمنڈو,ایوریسٹ پر پھہرایا ترنگا-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

سائکل سے پہنچے کاٹھمنڈو,ایوریسٹ پر پھہرایا ترنگا

Posted On May - 15 - 2019

گوہانا, 14مئی(نس)

ایوریسٹ پر ترنگا پھہراتے ہوئے کپل ٹھاکر۔-نس

گوہانا کے لال اور ہریانہ پولیس کے اے ایس آئی کپل ٹھاکر نے نیا اتہاس رچا ہے۔ وہ دنیا کے ایسے سب سے پہلے پروتاروہی بن گئے ہیں جنہوں نے ایک دیش کی راجدھانی سے دوسرے دیش کی راجدھانی تک کا سفر اکیلے سائکل پر تے کیا تتھا اسکے بعد وشو کی سب سے اونچی پروت شرنکھلا ایوریسٹ پر ترنگا سفلتاپوروک فہرہ دیا۔
کپل ٹھاکر بطور اے.ایس.آئی.ورتمان میں پانی پت میں کاریرت ہیں۔ وہ رہنے والے گوہانا شہر کے ہیں۔ یہاں انکا نواس برودا روڈ پر ستھت اتم نگر میں ہے۔ دنیا کی وبھن پروت شرنکھلاؤں کو فتح کر چکے کپل ٹھاکر ایوریسٹ پر وجے کچھ اس انداز میں حاصل کرنا چاہتے تھے که جسکے بارے میں کلپنا کرنا بھی آسان نہ ہو تتھا وہ اپنے جنون میں سپھل بھی ہو گئے۔ یووا پروتاروہی کپل ٹھاکر سائکل پر دہلی سے کاٹھمنڈو پہنچے۔ وہ انڈیا گیٹ سے5اپریل کو چلے اور نیپال کی راجدھانی میں14اپریل کو پہنچے۔ وہ راستے بھر میں پریاورن کی سرکشا سے سواستھیہ کی سرکشا کا سندیش دیتے ہوئے آگے بڑھتے گئے۔ کپل کاٹھمنڈو سے ایوریسٹ کے بیس کیمپ کے لئے16اپریل کو چلے تتھا29اپریل کو انہوں نے ایوریسٹ پر ترنگا پھہرانے کا گورو حاصل بھی کر لیا۔
ایوریسٹ سے وہ واپس کاٹھمنڈو میں4مئی کو پہنچے تتھا5مئی کو وہاں سے دوبارہ اپنی سائکل پر سوار ہوکر12مئی کو سکشل دہلی پہنچ گئے۔ انکے انوسار انہیں پانی پت اور کرنال کے اعلٰی ادھیکاریوں کے ساتھ سماجسیوی نریندر گہلاوت,راجندر ٹوکھیا اور کشن لال تنور نے پروتساہت کیا۔ منگلوار کو ناگرکوں نے کپل ٹھاکر کا گوہانا میں سماروہپوروک ناگریک ابھنندن کیا۔


Comments Off onسائکل سے پہنچے کاٹھمنڈو,ایوریسٹ پر پھہرایا ترنگا
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation