Loading...
دینک ٹربیون» Newsسکول الاٹ ہونے کے14دن بعد بھی نہیں ملا داخلہ-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

سکول الاٹ ہونے کے14دن بعد بھی نہیں ملا داخلہ

Posted On May - 15 - 2019

کیتھل, 14مئی(ہپر)
پرائیویٹ سکول سنچالکوں دوارہ134اے کے تحت سکول الاٹ ہونے کے باوجود بچوں کا داخلہ نہیں ہونے کا ابھبھاوکوں نے ایس ڈی ایم کے سامنے دکھڑا رویا۔ ابھیبھاوک پونم,ہرپال,رام پھل,جگدیش,مہاویر,جوگندر سنگھ,مونیکا,پنکی آدی نے کہا که134اے کے تحت انکے بچوں کو سکول الاٹ ہوئے14دن ہو گئے ہیں لیکن پرائیویٹ سکول سنچالک داخلہ نہیں دے رہے ہیں۔ وہ اپنی اس سمسیا کو لیکر کئی بار ڈی سی,جلا شکشا ادھیکاری,کھنڈ شکشا ادھیکاری کو کئی بار مل چکے ہیں لیکن سمسیا جث کی تس ہے۔
پرائیویٹ سکول سنچالکوں کی من مانی کے چلتے انکے بچوں کا بھوشیہ اندھکار میں ہے۔17مئی داخلے کے لئے انتم تاریخ ہے اور ابھبھاوکوں کے پاس صرف تین دن کا سمیہ شیش ہے۔ اسکے بعد ایس ڈی ایم نے جلا شکشا ادھیکاری کو فون کرکے ابھبھاوکوں کی سمسیا کا حل کرنے کی بات کہی۔ ادھر پرائیویٹ سکول سنچالکوں کا کہنا ہے که سرکار انکے پیسے نہیں دے رہی ہے۔


Comments Off onسکول الاٹ ہونے کے14دن بعد بھی نہیں ملا داخلہ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation