Loading...
دینک ٹربیون» Newsہریانہ کانگریس نے چناؤ آیوگ سے کی شکایت-دینک ٹربیون

راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    سنگاپور سے ووٹ ڈالنے بھارت آیا این آر آئی پریوار !    زیادہ تر ایگجٹ پول میں پھر مودی سرکار !    راشٹرپتی سے سمانت نیہا نے چھیڑی پانی بچانے کی مہم !    ایکدا !    بھدرواہ جانچ کے آدیش,کرفیو جاری !    ‘جج کے خلاف مہابھیوگ,سانسد کا نام نہیں بتا سکتے’ !    یوجیسی:یون اتپیڑن کے آنکڑے بتاییں !    دیش کی گوشالاؤں میں گؤئیں گہرے دباوٴ میں !    اندور میں بھاجپا کاریہ کرتا کی ہتیا !    

ہریانہ کانگریس نے چناؤ آیوگ سے کی شکایت

Posted On May - 15 - 2019

نئی دہلی میں منگلوار کو کانگریس کے ہریانہ پر بھاری غلام نبی آزاد کو شکایت پتر سونپتے کانگریسی نیتا۔-نس

روہتک, 14مئی(نس)
سہکارتا منتری منیش گروور پر لوک سبھا چناؤ میں متدان کے دوران متداتاؤں پر دباوٴ بنانے کا آروپ لگاتے ہوئے کانگریس نے مکھیہ چناؤ آیوگ کو شکایت دی ہے۔ اس معاملے کو لیکر روہتک کے کانگریس نیتاؤں نے منگلوار کو دہلی میں ہریانہ کے پارٹی پر بھاری غلام نبی آزاد سے ملاقات کی اور پورے معاملے سے اوگت کرایا۔ اسکے بعد آزاد نے سہکارتا منتری کے خلاف چناؤ آیوگ کو شکایت بھیجی۔ اس میں گھٹناکرم کی ویڈیاے کلپ بھی جوڑی گئی ہے۔
کانگریس نے ہریانہ کے راجیہ پال سے منتری کو برخاست کرنے کی مانگ بھی کی ہے۔ کانگریس کے پورو ودھایک بی بی بترا کا آروپ ہے که راجیہ سرکار کے دباوٴ میں منتری کے خلاف کوئی کارروائی نہیں کی گئی,جبکہ اس بارے میں پولیس ادھیکشک کو بھی شکایت دی گئی ہے اور راجیہ نرواچن آیوگ سے بھی شکایت کی گئی ہے۔
کانگریس نیتاؤں نے کہا که اگر اس معاملے میں آیوگ کی اور سے کوئی کارروائی نہیں کی گئی تو وہ کورٹ کا دروازہ کھٹکھٹائینگے۔ بترا نے آروپ لگایا که سہکارتا منتری نے متدان کے دوران ایک بوتھ میں اساماجک تتووں کے ساتھ پہنچ کر متداتاؤں پر دباوٴ بنایا۔ وہیں غلام نبی آزاد نے کہا که سہکارتا منتری نے چناؤ آچار سنہتا توڑنے کے ساتھ بوتھ پر دبنگئی دکھائی ہے۔ منتری کے خلاف کارروائی ہونی چاہئیے۔
آروپپرتیاروپ کا سلسلہ
وہیں سہکارتا منتری منیش گروور نے کہا که پورو ودھایک بی بی بترا نے جس طرح سے بوتھ کے اندر کا ویڈیو بناکر چناؤ آچار سنہتا کا النگھن کیا ہے,تو انکے خلاف بھی معاملہ درج ہونا چاہئیے۔ انہوں نے کہا که کانگریس ہار سے بوکھلا گئی ہے اور جھوٹ ھے آروپ لگا رہی ہے۔
یہ ہے معاملہ12مئی کو روہتک میں متدان کے دوران پورو ودھایک بی بی بترا و سہکارتا منتری منیش گروور کے بیچ نوک جھونک ہوئی تھی اور پولیس نے منتری کے ساتھ رہے ہسٹریشیٹر رمیش لہار و ایک انیہ یووک کو گرفتار کر انکے قبضے سے15کارتوس و3گاڑیوں سہت فرجی نمبر پلیٹ برآمد کی تھی۔


Comments Off onہریانہ کانگریس نے چناؤ آیوگ سے کی شکایت
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation