Loading...
Be-Fertile in association with Nova IVI Fertility
Nova

انپھرٹلٹی پر چرچا2ستمبر کو,وشیشگیہ بتائینگے سمسیا کی وجہ اور سمادھان

اندور۔دینک بھاسکر اور نووا آئیویائی پھرٹیلٹی کے سنیکت تتواودھان میں'بی پھرٹائل'کیمپین کے تحت2ستمبر کو اندور کے وجے نگر ستھت اندور میریٹ ہوٹل میں ایک چرچا کا آیوجن کیا جا رہا ہے۔ اس میں نووا آئیویائی پھرٹیلٹی کے مہلا روگ وشیشگیہ اور آئیویئیپھ وشیشگیہ انپھرٹلٹی کی سمسیا,اسکے کارنوں اور سمادھان پر بات چیت کرینگے۔ انکے علاوہ کاؤنسلر بتائینگے که اینجایٹی اور اپچار کے دوران اپیکشاؤں کا سامنا کس طرح کیا جا سکتا ہے۔ ساتھ ہی آئیویئیپھ کے اپچار سے سفلتاپوروک ماتا پتا بن چکے کچھ مریض اپنے انبھو بھی ساجھا کرینگے۔

انپھرٹلٹی کیا ہے؟

پراکرتک طور پر گربھدھارن کرنے میں اکشمتا کی ستھتی ہی انپھرٹلٹی کہلاتی ہے۔ انپھرٹلٹی کی سمسیا پرشوں اور مہلاؤں دونوں میں ہو سکتی ہے۔ پالسسٹک آویرین سنڈروم(پیسیؤئیس),اینڈومیٹرآسس,پریمیچیور آویرین پھیلیور,پریمیچیور مینوپاج,پیلوک انفیکشن,ٹیسٹیکیولر انجیوری آدی چکتسکیہ کارنوں سے انپھرٹلٹی ہو سکتی ہے۔ انکے علاوہ خراب جیون شیلی جیسے سگریٹ یا شراب کا زیادہ سیون کرنا,ادھک تناؤ لینا,زیادہ موٹاپا یا بچے کے لئے دیر سے پلان کرنا آدی بھی انپھرٹلٹی کی وجہ بن سکتی ہے۔

چکتسکیہ کارنوں کا کلینکلی سمادھان کیا جا سکتا ہے,تو جیون شیلی سے جڑے کارکوں کے بارے میں لوگوں کو,خاص کر یوواؤں کو جاگروک کرنا آج کی سب سے بڑی ضرورت بن گیا ہے,تاکہ انہیں آگے جاکر انپھرٹلٹی کی پرابلم سے نہیں گزرنا پڑے۔

مہلاؤں میں انپھرٹلٹی کی وجہ:

-پھیلوپین ٹیوب میں خرابی:پھیلوپین ٹیوب کے خراب ہونے یا بلاک ہونے سے نشیچت انڈا گربھاشیہ تک نہیں پہنچ پاتا ہے۔ اس سے مہلا ماں نہیں بن پاتی۔

-پالسسٹک آویرین سنڈروم(پیسیؤئیس) :پیسیؤئیس ہارمون امبیلینس کی وجہ بنتی ہے جس کا آویولیشن پر اثر پڑتا ہے۔ پیسیؤئیس کا سمبندھ انسولن ریجسٹینس اور موٹاپے سے ہے۔ چہرے یا شریر پر بالوں کی اسامانیہ بڑھوتری,موٹاپا بڑھنا,بہت زیادہ ایک نے پیسیؤئیس کے کچھ پرمکھ لکشن ہیں۔

-پریمیچیور آویرین پھیلیور: 40سال سے بھی کم عمر میں جب مہلا میں انڈوں کے پرپکو ہونے کی پرکریا رک جاتی ہے تو اسے پریمیچیور آویرین پھیلیور کہتے ہیں۔ اس سے انپھرٹلٹی کی سمسیا ہوتی ہے۔

-کینسر کا اپچار:کینسر ہونے پر ریڈیو تھیریپی یا کمو تھیریپی کے کارن مہلاؤں میں اوویرین رزرو کم ہو جاتا ہے۔

پرشوں میں انپھرٹلٹی کی وجہ:

-پرشوں میں قریب40فیصدی انپھرٹلٹی کی وجہ شکرانوؤں کی کمی(Azoospermia )یا شکرانوؤں کی گتیشیلتا میں کمی(Asthenozoospermia)ہوتی ہے۔

-کئی بار ایسا بھی ہوتا ہے که پرشوں میں شکرانوؤں کی سنکھیا تو پریاپت ہوتی ہے,لیکن انکی گنوتا کافی خراب ہوتی ہے۔

-سمالپاکس,ممس,ٹی بی,لیپروسی یا انیہ وائرل انفیکشن کی وجہ سے بھی پرشوں میں انپھرٹلٹی ہو سکتی ہے۔

کیا ہے اپچار؟

انپھرٹلٹی کے کئی اپچار ہیں۔ ان میں سب سے پرمکھ ہے آئیویئیپھ یعنی انوٹرو پھرٹلائجیشن۔ یہ ایسی پرکریا ہے جسمیں انڈے اور شکرانو کو شریر کے باہر یعنی لیب میں پھرٹلائج کیا جاتا ہے۔ یہ ان دمپتیوں کے لئے سب سے سرکشت اور پربھاوی اپچار ہے جو اپنی انپھرٹلٹی سمسیا کی وجہ سے ماتا پتا نہیں بن سکتے۔ اس میں پرا ئے: دمپتی کے ہی انڈوں اور شکرانوؤں کا اپیوگ کیا جاتا ہے۔ حالانکہ ضرورت پڑنے پر ڈونر ایگ یا سپرم بھی یوج کئے جا سکتے ہیں۔

Schedule

  • Indore
    2nd Sept 2018, Indore
    Venue: Indore Marriott Hotel
    Address: H-2, Scheme No 54, Meghdoot Garden, Vijay Nagar, Indore, Madhya Pradesh 452010

  • Ahmedabad
    9th Sept 2018, Ahmedabad
    Venue: Four Points by Sheraton Ahmedabad
    Address: Opposite Gujarat College, Ellisbridge, Ahmedabad, Gujarat 380006

Share Your Feedback

Web Tranliteration/Translation